کاشف ویروس ایدز می گوید ویروس کووید 19 ساخته دست انسان است

فرستاده شده در ۸ مرداد ۱۳۹۹

دانشمند کاشف ویروس ایدز می گوید ویروس کرونا دست ساز است و در آزمایشگاه ساخته

شده است.

دکتر فرزانه بهار

هر روز صداهای بیش تری از دانشمندان جهان مبنی بر دست ساز بودن و آزمایشگاهی بودن ویروس کرونا بلند می شود. اخیرا برنده جایزه نوبل دکتر لوک آنتوان مونتانیه[1]، ویروس شناس فرانسوی، که به اتفاق دو محقق دیگر در سال 2008 جایزه نوبل را برای کشف ویروس ایدز از آن خود کرد، افشاگری مهمی انجام داده است

دکتر  لوک مونتانیه، کاشف ویروس ایدز، در مصاحبه ای که با تلویزیون کابلی فرانسه انجام داد اعلام کرد که او به اتفاق همکار خود، ژان کلود پرز، در ویروس کووید 19 چهار محل کار گذاری ژن های غریبه و خارجی را یافته اند که در سایر ویروس های کرونا نیست. اسیدهای آمینه این چهار نقطه همانند اسیدهای آمینه ویروس ایدز است. وجود این اسیدهای آمینه نمی تواند تصادفی باشد و نشان دهنده عمدی بودن و ساختگی بودن کارگذاری آنهاست .

دکتر مونتانیه که سال ها به عنوان پژوهشگر ارشد در انستیتو پاستور پاریس کار کرده و سال ها نیز استاد تمام وقت دانشگاه شیانو تنگ شانگهای[2] بوده – که از قدیمی ترین و مهم ترین مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی چین است- می گوید برای کارگذاشتن ردیف های ژنی ایدز درویروس کرونا، ابزار های مولکولی دقیقی لازم است که فقط و فقط در آزمایشگاه های بیولوژیک پیشرفته یافت می شود . در ویروس کرونا علاوه بر ردیف های ژنی ایدز آثار انگل پلاسمودیوم فالسی پاروم ،عامل بیماری مالاریا، را نیز یافته اند . به همین دلیل یکی از داروهای بیماری کووید 19 ، از ابتدا هیدروکسی کلروکین (داروی ضد مالاریا) نام برده می شد . پرفسور لوک و همکارش ژان کلود پرز[3]، جهش هایی را در ژنوم کووید 19 رد یابی کرده اند که گویای آن است که این ویروس ظاهرا می خواهد خود را از شر این چهار نقطه مصنوعی تزریق شده به خود رها کند . این دو دانشمند معتقدند که طبیعت چنین تزریق مصنوعی ای را دفع خواهد کرد، منتهی پس از تلفات بسیار.

 

.
این ماجرا به هردو آزمایشگاه ووهان چین و آزمایشگاه دانشگاه کارولینای شمالی در چپل هیل [4] برمی گردد و این دو دانشمند معتقدند این ویروس در این دو آزمایشگاه ساخته شده است. این ویروس ظاهرا در جریان تحقیق برروی افزایش کشندگی ویروس سارس و افزایش و شدت دادن قدرت همه گیری آن ، در این دو آزمایشگاه تولید شده است .

دکتر لوک مشاهدات و مستندات علمی خود را طی مقاله ای اعلام کرده. این مقاله کاملا تخصصی است و متخصصان می توانند جهت بررسی عمقی تر مساله به آن رجوع کنند. لذا از آوردن آن در اینجا خودداری می کنیم.

از ابتدای پیدایش کووید 19 بسیاری بر آن سر بودند که این ویروس می باید انسان ساز و نوعی سلاح بیولوژیک باشد که غفلتا یا عمدا منتشر شده است. برخی نیز این نوع افکار را به عنوان تئوری توطئه محکوم می کردند. هنوز البته مساله باید با دقت بیش تری بررسی شود. اما کشتار وسیعی که کووید 19 به راه انداخته و از هم گسیختگی اقتصادی ناشی از آن به حدی غیر انسانی و دردناک است که پی گیری علل بروز آن هر روز ضرورت بیش تری می یابد. باید با چشم باز به آن نگریست و در جستجوی علت آن بود.

 

دکتر فرزانه بهار

 

[1] – Luk Antoine Montagnier

[2]– Shanghai Jiao Tong university

[3] Jean Claude Perez

[4] – Chapel Hill